מחלקת הבנקאות

מחלקת הבנקאות שלנו

מחלקת הבנקאות במשרדנו מייצגת ומייעצת ללקוחות המשרד בכל הנושאים הנוגעים להתנהלות מול המערכת הפיננסית (בנקים, שוק ההון, גופים מוסדיים), ובכלל זה בנושאים של: הסדרת והפחתת חובות, נטילת אשראי, הסכמי ליווי, מימוש בטחונות, ערבויות לבנקים ועוד.

לעורכי הדין במשרדנו התמחות ייחודית בבנקאות – עו”ד קארין שמעון ועו”ד לידור שובל עבדו כיועצים משפטית פנימיים של אחד הבנקים הגדולים בארץ במשך שנים רבות. מתוך היכרותם רבת שנים את המערכת הבנקאית מבפנים, מתעלים את הניסיון, הידע והמומחיות שצברו על מנת לתת ללקוחות המשרד את הייעוץ הטוב והמקצועי ביותר בכל הליך משפטי המתנהל מול בנקים, שפעמים רבות הינו מורכב ודורש מומחיות רבה.

מחלקת הבנקאות שלנו מייצגת  ומייעצת ללקוחות המשרד בין היתר, בניהול מו”מ להסדרי חוב והפחתת חובות לבנקים, ייצוג לקוחות הנתבעים על ידי בנקים, ייצוג בהגשת תביעות כנגד בנקים, בדיקת אופן ניהול החשבון על ידי הבנק, ייעוץ וליווי במקרים של סירוב לפתיחת חשבון ללקוח, ייצוג ערבים אשר חתמו על כתבי ערבות לטובת הבנק, ייצוג בהליכי מימוש של בטחונות על ידי הבנק ועוד.

מחלקת הבנקאות שלנו מייצגת את לקוחות המשרד מול המערכת הבנקאית והפיננסית בכל הערכאות המשפטיות, לרבות בהליכי בוררות וגישור.

משרדנו דוגל במתן שירות מקצועי ללא פשרות המותאם אישית לצרכי הלקוח.
אנו מקפידים על זמינות גבוהה ומתן מענה אישי ומהיר ומעניקים ללקוחותינו טיפול מסור ומקצועי בכל נושא; מהפשוט ועד למורכב ביותר.

מגיע לכם לקבל את הייצוג הטוב ביותר

לייעוץ משפטי אישי ומקצועי בתחום הבנקאות פנו אלינו

מאמרים בתחום הבנקאות

שעבוד

מהו שעבוד? כיצד מוטל שעבוד? האם ישנם סוגים שונים של שעבודים? אילו הגבלות כולל שעבוד?   שאלות אלו ואחרות מגיעות למשרדנו מלקוחות שונים שעל נכסיהם

קראו עוד »

קיפוח המיעוט

מהו קיפוח המיעוט? מיהו אותו “מיעוט”? האם ניתן לקבל סעד מבית המשפט ולמנוע את הקיפוח? שאלות אלו עולות מעת לעת על ידי לקוחות שונים שהינם

קראו עוד »

המחאת זכות והמחאת חוב

מהי המחאת זכות? כיצד מבצעים המחאת זכות?  מה ההשלכות של המחאת זכות? האם המחאת זכות היא דרך לגיטימית לתשלום? מהי המחאת חוב?  כיצד מתבצעת המחאת

קראו עוד »

לייעוץ משפטי אישי ומקצועי - השאירו פרטים